15 de febr. 2011

guspires de núvol

Va de bandes sonores, i de refredats de febrer, acompanyat de bones notícies i sensacions extranyes, també porta un barret de llana i sabatilles, porta el diari sota el braç amb aquell somriure i tendresa.

Sembla que de cop i volta, aquell algú que escull les nostres pases ha decidit donar-me una mica d'aire.

La dolça mimosa ha perdut moltes fulles i sembla seca i vella, però es dissimula entre els arbres podats que l'admiren, avui ni els núvols em despisten de la seva bellesa, el groc dels seus pètals fingeix ser el sol que dorm avui, doncs ahir va arrassar amb daikiris i menta.

He decidit seguir llegint i recordar vells clàssics que han encuriosit els meus sentits, sé doncs ara que sempre he tingut totes les peces però que ordenar-les era la prova.
No busco una vida allunyada de mi, sinó propera als meus accents, punts i comes.

El fred no evita que el primer branquilló de la finestra deixi florir el primer bri de primavera, avui em miro i m'agrada.

1 comentari:

  1. És bó buscar els accents,els punts,les comes.....potser és quan realment et sents millor.
    No deixis d'escriure! Tens talent,i el talent s'ha de mimar.

    ResponElimina

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.