24 d’abr. 2011

menta

Sembla que avui el dia escriu breus notes i apunts sobre cada moviment que faig, respiro immers en plans de futur i tendències hipotètiques que m'encanten doncs m'ajuden molt a evadir-me d'aquest temps gris i aburrit.
Sembla que avui sóc més fort que ahir i em crec allò de sóc jo mateix l'encarregat de sentir-me realitzat i sense caure en pensaments asocials em sento més segur de mi mateix i tinc ganes de viure i menjar-me el món fent culte a la vida i sense perdre el nord, permetre'm el privilegi de viure dins del camí que sempre he volgut.
Sembla que avui la banda sonora és claríssimament Inspira i crec que són un troç de grup.
Avui tinc ganes de fer l'amor però no en plan salvatge sinó en més aviat a base de dosis de bacanades de vida i sensualitat, crec però que per variar seguiré substituint el sexe per la meva adicció a les series de la FOX, doncs aquestes mai em decepcionen.
Sóc aire amb guspires de menta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.