16 de febr. 2012

ungles i somnis

voldria trobar la manera, imagino que no sempre és fàcil dibuixar allò que esperem dels somnis.
Et veig i seré sincer al dir-te que no trobo la manera d'escriure així, tan suau, tan dolç i tendre, tan que ningú sabrà mai el perquè, però tu guardaràs en secret el relat dels meus mots.
Com trobar la manera de donar sentit a tan tecnicisme, a tanta explicació tan sols per narrar la suavitat dels teus llavis, per entendre com fan que no sàpiga ser si tu no ets, com fan perquè no gosi imaginar-me el marc on tu no hi ets, perquè quan respires, i mous el cap, sóc tan dèbil si no ho sé meu, i no és per por, sinó per calma que planejo ser sempre així, que planejo ser sempre com ara, segur d'estar per fi, al costat del que fa tan temps he somiat.
et veig, et miro, i no m'ho crec.

sóc on vull ser.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.