27 de set. 2012

Si cal desperta'm, si vols no ho facis, aquest matí sóc de núvols i pegadolça, que s'enganxa a les dents i m'adormo al intentar desfer-me'n. l'ull dret es fa el despistat i somia que m'espies, desperta i t'enxampa acomplint el somni, surant entre dubtes sempre ets tu qui abusa del coixí, i m'encanten els teus sons dolços quan et busco entre les llargues inspirades que ventiles els dissabtes al matí. Avui també tinc reunió, no tinc feina però tinc més feina que quan en tenia, en resum, enyoro el llapis i el full en blanc, enyoro espiar-te i sorprendre't pel carrer amb un ram de flors i abraçar-nos fins que surti el sol. Sona a cançó, la nostra història ja ho té això. Penso, i intento recordar quins eren els motius pels quals vas creure'm quan et deia que t'estimo, no els recordo, faig panxa i tinc mala memòria però avui que em sento especial veig que poques coses m'han canviat tant com la pau i entrega que sento al llegir-te. imagina't que sé escriure i que et vull dir quelcom bonic, imagina't que t'estimo i vull seguir comptant el temps, i si pots imaginar-t'ho sabràs tot el que et vull dir. suaus guspires ventilen tot dormint

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.