26 de febr. 2014

Avui hem sentit tant nostra cada lletra i moment que per variar hem tret paper i llapis. Dies de teràpia, ja pots passar per l'hospital o per allà on creguis que et manté en connexió amb el món que pretens evitar, res serà part del meu dia si per damunt corren rius d'entesa hospitalitat amigable, simples i gratuïts clams d'amistat real. Tant se val si avui ploro, serà èpica la remuntada si sóc capaç d'entendre que tot allò que m'enfonsa serà l'eix del què ens fa viure sense enfonsar-nos a cada tombar. Against the wind, de fet fa temps que tinc la sensació d'anar-hi, de fet fa temps que me'n considero un client lleial, de fet fa temps que somniava en camins de sorra on pessigolles de tu calmaven el meu so de guerra i de sobte tot m'envaeix sense por m'atreviré a saber que sóc més que un pou de paraules que endreçades brollen. Els vinils sonen igual que tornen en noves modes que mai van marxar per alguns. La veritat és que el lloc que sempre vaig imaginar era el precipici de Formentera on el sol ens va deixar conèixer el mar de mil colors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.