3 d’ag. 2014

Francament, em sorprenc a mi mateix plorant d'amagat entre capítols de series que proven d'omplir aquests silenci. Em sento tant estúpid quan veig que m'escou saber-te amb ell, i és tant just com amarg, que necessito cridar i beure, que veig que qualsevol queixa seria injusta i deslleial, però això no treu que faci mal. Si, jo també vull viure, i per molt que el dubte t'enunciï, no és dolç ni suau cap somriure, i voldria escriure un nou guió, però resulta que no sé trencar l'antic i se m'esmicola el cor quan sé res de tu, i quan sé de tu amb ell. Ni em surt suau la paraula, ni em torna dolç el saber de tu. Què hi farem si sóc més de somniar que som per sempre, però precisament aquest és el dol de despertar, retornar al món. Fingiré, llegir el diari com si res.

2 comentaris:

  1. De tant en tant em passo per aqui, amb l'esperança de llegir res nou, amb ganes de llegir nous sentiments, noves emocions, fins i tot, amb ganes de saber de noves relacions, d'alguna il.lusió, ganes de llegir que tornes a estimar. Moltes.
    Et se content i m'agrada.
    AlanSilvestri.

    ResponElimina
    Respostes
    1. He recuperat les ganes d'escriure :) en breus tornaré a fer-ho!

      Elimina

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.