14 de març 2011

jo i ningú

el coixí em segueix amunt i avall, però no trobo la postura que m'acompanyi aquesta nit.
Passegen en silenci les paraules i conceptes que m'han escrit avui el diari i sento gairebé com a necessitat bàsica un desitg de silenci que no em permet el meu compromís amb l'informació esportiva, però capbussat en les meves cabòries he perdut la noció del temps i fa 23 minuts que ha acabat el ''tu diràs''.
Sembla ser que el fred ha guanyat l'insistència de la mimosa, que perenne ens deixa despistar-nos per seguir el camí. Tornarà? Quí sap, potser millor que deixi de perdre el temps embadalint-me amb aquella finestra avui llunyana, doncs hauré de fer diumenge en una habitació on massa pols no em deixa sentir la tranquilitat que potser mereixo, o potser no.
Com viure inmers en un mar de dubtes, quan tens tan clar qui vols ser, i on esperes que ploguin avui estrelles.

2 comentaris:

  1. La mimosa torna sempre!
    A més a més és ella la que et porta la tranquil.litat que de ben segur et mereixes.

    ResponElimina
  2. espero que així sigui, doncs tots necessitem mimoses als nostres boscos de la menta fresca!
    =)

    ResponElimina

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.