11 d’ag. 2011

mai sabré qui ets

fingiria si dic que no sento ira quan ho veig, un engany més, una nova manera d'alimentar la meva por, semblava una indirecta però avui ha volat pels meus somnis i jo l'he agafada com si esperés borrar cada error del passat, no vaig saber entendre l'oportunitat o em tocava entendre aquest patiment. Som simples petjades en el cor de la gent? som  efímers en el record d'un paisatge? ira, rabia, dolor, de no voler-la mai més en els meus braços, però em sento derrotat quan he vist que la distancia ha fluit i ja ha començat a caminar, quan jo, ni tansols m'he aixecat.
Escric per mi i pels meus ulls, per no oblidar mai perquè han plorat, sóc de sorra però no sé viure sense fingir que sóc d'acer.
Demano al temps que voli i em porti al moment en què la indiferència em faci omplir de terra aquests records que em demanen que no lliuri a ningú el plaer de sentir-se estimada, com ella, com tu, que somrius a la platja i saps que t'estic veient, i no et culpo, però m'encén el foc de la veritat, sóc cendra, dolor i llunyania

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.