25 d’oct. 2011

com cada dia t'observo, sembla que no passi el temps, com cada dia et recordo, si tanco els ulls fins i tot puc tocar-te, ets a un pam de mi, no ens movem, i notem l'espai que no ens separa, notem com ferirem encara més el poc que ens queda, en aquests moments crec no poder trobar el mot indicat, prefereixo seguir fent tribut al silenci, que és verge i mai com ara fa tant mal.
Sona la cançó, et desfàs de cop, em desfaig del tot. He agafat el mal costum de visitar-te cada nit, tu mai ho sabràs, tu mai tornaràs, però avui Keane sembla cantar amb més pena, avui, dormo sol, com tu, també he tacat el dol, i em sento brut en cada mirada que espera un petó sincer, quan jo no hi veig res més enllà, i m'arrencaria la pell cada vegada que somrius per ell, avui em despedeixo, avui t'amagaré en el record, i borraré cada sentència quan la nit em porti a tu.

4 comentaris:

  1. Esto es muy dificil de hacer, porque lo que escribes es mental i realmente machacas constantemente tus sentimientos. TU corazon esta con mucho sentimiento hacia ella.
    Que esperas sentir? si no te manifiestas
    SIENTE MUCHO MAS Y NO PIENSES TANTO QUE DESGASTA MUCHO. SE VALIENTE.

    ResponElimina
  2. deixa't guiar pels sentiments i no pensis tant amb el cap. A vegades no cal pensar tant perquè el mateix silenci et porta a algo molt millor que és la reflexió sense arguments basada només en els sentiments que són el més sincer de tu. ameslari

    ResponElimina
  3. avui llegint això ploro...

    ResponElimina

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.