26 d’oct. 2011

tan fàcil la paraula, que ni escrita cala en mi, m'allunyo ni per por ni per mandra, sinó per tu, pels teus ulls de sucre i cendra, on amagues el que tansols tu saps, el que tansols tu saps sentir, el que tansols tu saps sentir a prop, i ara, ja he viscut prou sense mesura, he viscut de desmesura sense control, omplo la copa i el vi sembla aigua quan plora dels teus ulls, amarg, sec, i teu, com jo.
Vull veure com riuen de nou els teus dits, suaument besant-se amb les puntes dels seus, i ser capaç de dir-te que no t'estimo, o millor, callar, i passar desapercebut en una escena romàntica on de nou, jo en sigui un distant espectador, de nou, sense por ni dolor.
Mai he temut els meus sentiments, mai deixaré de témer a qui els generen.
Cogito ergo sum

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.