18 d’oct. 2011

sense fer soroll m'aixeco i suaument despullo un cos que fa temps que em demana temps, recullo el dia d'ahir i ventilo la son que sap com fer-ho per no marxar i seguirà lleialment al meu costat. Com sempre, intentaré pentinar records d'un petó o una abraçada endormiscada, em prometo ser valent i no deixar que res signifiqui por o foscor, faig un jurament i demano als déus en els que no crec que em protegeixin d'allò que sé que acabarà amb mi, perquè potser no sóc conscient de les meves mancances, ella m'abraçarà i jo seré incapaç de recordar cada matí, buit, sense entendre per què avui no m'encomana més que tristesa aquest jersei vell, quan abans era suau i em donava més pau que poder volar per sobre d'un prat verd i tocar l'herba amb les puntes dels dits, sentint que sóc viu, que estic viu! ploro avui, d'indignació, ploro avui perquè sento pena de ser tant dèbil, res no ha canviat, tot segueix sent com abans, però jo, no sé com fer-ho per oblidar-me de tu, que somrius, però la cendra crema, mentre arriba el fred de la tardor.
sense fer soroll m'aixeco i suaument despullo un cos que fa temps que em demana que sigui jo mateix.

http://www.youtube.com/watch?v=4c9EP0zNfdc

1 comentari:

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.