13 d’oct. 2011

tendre

sentir que avui he estat més gran, menjar-me un gelat i riure quan em cau una bola al terra, saltar d'un arbre i caure dins un gorg on m'espia un nan des del seu cau, ballar despullat pel prat amb una ampolla de ginebra quan surt el sol, somriure quan un nen em saluda perquè recorda que la vaig estimar, plorar i adormir-me per veure passar el temps i fugir un temps quan comenci a ploure, portar dos mesos i catorze dies sense fumar ni un sol cigarret, saber que faig el correcte, trobar-te a faltar, tant, i somiar que et faig l'amor, no fer-te'l, voler fer-te'l, encendre'm quan et despulles, un gintonic del raül, l'abraçada d'un amic, la d'un germà, unes calades de tranquilitat, la cançó que m'emociona, els teus ulls, el desitg i aquella mirada, una bona notícia, festa major, despertar al costat d'algú a qui estimo, no recordar quan fa d'això, maduixes amb nata i un bon llibre a la platja, una cervesa freda, i petons per tot el cos.
a vegades també m'agrada fer bé les coses, ho prometo.

3 comentaris:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=_Jdkcq5YD8M&feature=related

    ResponElimina
  2. Que bonito es lo que cuentas. Pero si lo sientes de corazon porque no lo haces realidad. Estas prediendo el tiempo i gozar del sentimiento con aquella persona, que tu sueñas

    ResponElimina

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.