9 de nov. 2011

tants canvis volen en el meu núvol, i tantes idees suren pel bassal que deixen les seves gotes, que al caure xiulen i fan de la pluja un conjunt de factors poètics, em mullen i em pentinen, avui crec que per fi, he sentit com mai la força del vent al passejar sobre l'asfalt a més de noranta km/h, hi ha poques coses millors que volar sobre teu, tu i jo sols tontejant per la ronda de dalt, he guanyat algun quilet per culpa teva, però ara parlo amb el vent i avui, l'he sentit com responia les meves preguntes, i m'he sentit lliure, de tot judici i tota raó, waiting on an angel, perquè és el que espero cada dia, i sona quan veig el camí que em cridava i per fi, em crec les meves paraules, pel seu bé, si, si, pel seu bé, i perquè m'he vist com mai, amb forces per caminar sol, waiting on an angel, and i know it won't be long. Avui decideixo decidir, amb fortalesa, i perquè here comes that song again, gràcies, però avui escullo per fi, per mi mateix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.