10 de gen. 2012

Que no sigui per enveja, sinó per justícia. Que no sigui amb malícia, sinó en pau. Que no plorin els teus ulls, doncs no és l'aire motiu de pena, sinó de vida. Que no sigui per egoisme, sinó per valor. Doncs imploro clemència al teu temps, i exigeixo explicacions a la meva llibertat, frenes així doncs la carena que creia propera i serena. Tinguem almenys el respecte que jo et vaig tenir i deixa que m'encomani a la vida com un dia ho vaig fer amb tu. Mai més tornaré a veure d'aquella copa, només demano elegància i comprensió.
deixa'm així, que brindi a la meva ira, la justícia que calmarà la seva sed.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.