9 de gen. 2012

Vols saber una cosa? és bonic, és senzill i agradable i qualsevol persona que em tingui una mínima estima se n'alegrarà. Vols saber què sento? que miro enrere i sóc capaç de destilar-ne els bons records, no sento cap ràbia, tan sols necessito que ella senti el mateix. Necessito que llegeixi el meu somriure com ho faig jo, doncs he deixat enrere la pena i ara sento tantes ganes de viure... Llegeixo felicitat en les meves mans, i canto en silenci d'alegria. Vull despullar l'eufòria que fingiré entre crits i un somriure.
Deixa'm fluir entre els meus somnis, mai sabré quan torna la tempesta, i ara el sol escalfa les meves taques, mentre tanco els carrers d'un suau matí de diumenge.

http://www.youtube.com/watch?v=AHytx7nO2JM&feature=related

1 comentari:

  1. Vols saber una cosa?el meu somriure comença a ser sincer i sento que tinc ganes de viure. També se que, a poc a poc ,podré mirar endarrera i asaborir cada instant del passat sense dolor sinó amb estimació.Malgrat les mentides i el patiment ho tornaria a repetir una vegada i una altra i una altra...Només em queda donar-te les gràcies per TOT el que m'has fet sentir. Aviat sortirà el sol!!!

    ResponElimina

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.