13 de juny 2012

fins ara

sempre quedarà pendent la següent cervesa, el següent canut, la següent broma, però mai cauran en l'oblit tots els records que avui hem estat recordant mentre et deiem adéu. Encara no em crec que hagis marxat però siguis on siguis vull enviar-te una abraçada molt gran, per si m'escoltes avui molta gent t'ha volgut dir adéu per última vegada, he pogut veure que en tots han quedat només els bons records. Ara ploro mentre escric, i no trobo manera d'oblidar les paraules del Lluís "El Pau sempre deia: baixem a les festes de Sant Feliu a veure al Bernat" i espero que siguis on siguis estiguis bé i com que mai se sap, estic segur que ens tornarem a veure.
un plaer haver pogut compartir amb tu aquest records,

descansa en Pau

2 comentaris:

  1. Em sembla preciós!i tot un detall
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Si,de ben segur ens retrobarem amb qui hem estimat tant i ja ha marxat...
    Una abraçada Bernat
    Marta

    ResponElimina

suaus guspires

I guanya cada paraula, només si sé que no estaré sol al perdre, i em fascina el cinema i les crispetes, com caminar pels volts de les sis despullat i en silenci, pel carrerons del centre.
I parlo i em dius, i t'escolto quan dic, que sóc sempre del que em vé, per això m'agrada quan rius i mous la mà sense voler.
I em diuen que sóc un somiador, els que em deien que lluitar pels somnis és saber que els pots tenir, però you may say I'm a dreamer, però I'm not the only one, i no, no sé fer altre cosa que somriure, i el millor és que m'agrada.